W Expo XXI w Warszawie trwają targi „World Food Poland”. Jest to biznesowe wydarzenie. Umożliwia spotkania i współpracę osób związanych z branżą spożywczą, handlem hurtowym i detalicznym oraz sektorem HoReCa.
„Poland tastes good” to hasło używane w kampanii marketingowej, organizowanej przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, promującej polską żywność za granicą. Jej celem jest pokazanie, że Polska żywność to towar wysokiej jakości, smaczny i naturalny.
Nasz kraj ma długą tradycję kulinarną i produkuje wiele znanych i cenionych produktów (np. wędliny, nabiał, owoce, miód). Polska żywność może konkurować na międzynarodowym rynku. Hasło „Poland tastes good” ma działać na importerów trochę jako marka narodowa.
Organizowane w Warszawie na terenie EXPO XXI targi „World food Poland”, znakomicie wpisują się w cele kampanii. W efekcie skierowane są do producentów, dystrybutorów, importerów oraz przedstawicieli branży spożywczej. Cała ekspozycja dzieli się na strefy tematyczne: WorldFood Tech, NutraFood i EcoFood. Podczas targów dostępne są panele dyskusyjne, wykłady, spotkania B2B.
Na EXPO XXI spotykają się przedsiębiorcy z sektora spożywczego, przedstawiciele sieci handlowych i hurtowni, eksporterzy i importerzy produktów spożywczych. Spotkamy też stoiska twórców start-upów oraz firm z innowacyjnymi produktami spożywczymi.
Zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji. I wywiadu z jednym z interesujących polskich producentów, a zarazem wystawców z Mazowsza.
Zobacz też: https://www.pprol.pl/rolnicza-potega-na-targach-agrotech-w-kielcach/