Kopie faktur należy złożyć najpóźniej do 23 listopada. W tym terminie należy również złożyć nowe wnioski.
ARIMR opublikował również zaktualizowany formularz wniosku, w którym dodano miejsce na wskazanie faktu dołączenia do wniosku kopii faktur.
W przypadku wnioskodawców, którzy już złożyli wniosek o pomoc, jego uzupełnienia można dokonać poprzez:
- złożenie kopii faktur, jednak w tym przypadku, aby taki dokument został prawidłowo dołączony do już złożonego wniosku należy do takiej faktury załączyć pismo wskazujące do jakiego wniosku powinny one zostać dołączone, lub
- złożenie kopii faktur przy zaktualizowanym formularzu wniosku zaznaczając w sekcji I Cel złożenia, że jest to zmiana wniosku.
Jak podaje ARiMR, w przypadku niezłożenia w terminie do 23 listopada 2022 r. (liczy się data wpływu do Biura Powiatowego Agencji, do którego został złożony wniosek o przyznanie tej pomocy) kopii faktur, pomocy nie przyznaje się.
Szczegółowe informacje dotyczące składania wniosków znajdziesz tutaj>>