5 listopada 2024
Szukaj
Close this search box.

Sezon na kleszcze 2. Zwierzęta zagrożone są przez cały rok

Firma MSD Polska ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2” realizowaną przez agencję On Board Think Kong.

Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.

Na potrzeby „Sezonu na kleszcze 2” powstał 50-sekundowy film, utrzymany w konwencji trailera kinowego. Za produkcję filmu odpowiada Studio Kreatywne OBTK.

Kampania skierowana jest do lekarzy weterynarii oraz właścicieli psów i wychodzących kotów. Działania wspierane są komunikacją w mediach konsumenckich i branżowych oraz działaniami reklamowymi na Facebooku. Na FB planowane są również emisje krótkich filmów, w których ekspert – lekarz weterynarii poruszy kluczowe kwestie związane z ochroną zwierząt przed kleszczami. Realizowane będą także działania z obszaru influencer marketingu.

Za obsługę projektu w OBTK odpowiedzialne są zespoły: PR, Performance, Social Media i Studio Kreatywne.

On Board Think Kong (https://obtk.pl). Część międzynarodowej sieci agencji marketingowych ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 specjalistów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. On Board Think Kong jest też jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.