Do Izby dołączyli: ANIMAK-KOPCZA S.C. J.E. Kopcza (producent Polskich Makaronów Wałkowanych), Wytwórnia Makaronu „GOLDMAK” Łukasz Nowak, Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo Usługowe MAXPOL Marek Spaczyński (producent makaronów), Firma Produkcyjno-Handlowa „GZ KOWALCZYK” Kalina Drabik (producent makaronów) oraz Makarony Jastrzębskie SP. z o.o.
Izba powstała jako przedstawiciel środowiska producentów makaronu do współpracy z administracją państwową. Rolą Izby jest podejmowanie szeregu działań dążących ku poprawie sytuacji w branży rolno – spożywczej. Największym wyzwaniem dla producentów makaronu jest obecnie utrzymanie rotacji produktów. Ponadto zachowania ciągłości łańcucha dostaw po wzroście cen energii elektrycznej, paliw i gazu.
– Znaczenie każdego z nas w procesie tworzenia produktów spożywczych, dystrybucji i dalszej sprzedaży jest bardzo ważne dla naszej gospodarki. Także konsumentów, którzy nam zaufali. Producenci makaronów każdego dnia dokładają wszelkich starań, aby do Państwa domów za pośrednictwem sieci handlowych i sklepów trafiał wartościowy i pełen walorów smakowych produkt jakim jest makaron. Niezmiernie ważne jest, aby w tych trudnych czasach branża mówiła jednym głosem. – podkreśla Marek Dąbrowski, prezes Zarządu PIM.
Zobacz też: https://www.pprol.pl/mowimy-jednym-glosem-polska-izba-makaronu-o-sytuacji-na-rynku-pszenicy/





